تا ولایت هست تحریم‌ها اثری ندارد

 

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت: به دولت‌های منطقه و همسایگان خود نصحیت می‌کنیم شما که دم از اسلام می‌زنید بدانید که این بلایی که به دستور دیگران سر سوریه آوردید، دامن خودتان را هم می‌گیرد و به خودتان برمی‌گردد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، با تاکید بر اینکه تمام مشکلات ما از بی‌تقوایی نشات می‌گیرد، گفت: تقوای در سخن گفتن، نگاه‌،‌ تولید، هزینه و تقوای اداری و سیاسی بسیار حائز اهمیت است و در این مسیر مشکلات و امتحانات سیاستمداران از دیگران سخت‌تر است.
 
وی در ادامه با مورد توجه قرار دادن واقعه غدیر خم گفت: غدیرخم ادامه نبوت و معنویت رسول‌الله و حکومت الهی و از این جهت از تمامی اعیاد بالاتر است به همین دلیل لازم است تا غدیر را به فرهنگ جهانی تبدیل کنیم و به زندگی و کوچه و بازار ببریم و اصلا بیداری اسلامی جهانی کردن غدیر است.
 
صدیقی همچنین با مورد توجه قرار دادن سالروز 13 آبان اظهار کرد: این مبارزه‌ی که علیه آمریکا شروع شده سابقه دیرینه دارد، حضرت آقا نیز در تحلیل خود به 60 ساله گذشته برمی‌گردند در این راستا کودتای ننگینی که طی آن مصدق برکنار شد را می‌توان مورد توجه قرار داد با آنکه مصدق با آمریکا نیت خوبی داشت اما او را برکنار کردند و شاه را آوردند و همین عامل جریحه‌دار شدن احساسات مذهبی و ملی ما بود و از آن روزها مبارزه علیه استکبار شروع شد و این کودتا، کودتای آمریکای محض بود و کشوری که در کشوری دیگر کودتا می‌کند یقینا آن ملت علیه نظام کودتا مشکل دارد و همه‌ی کسانی که این غده را در این جا کاشته‌اند دشمنان ما به حساب می‌آیند.
 
صدیقی افزود: این سیر ادامه پیدا کرد تا اینکه امام (ره) در سال 43 بیانیه‌ی زیبایی علیه مصونیت آمریکایی‌ها در کشور ما صادر کردند و در نهایت امام(ره) به ترکیه تبعید شدند.
 
وی افزود: 13 آبان برای ما برکاتی داشت تا اینکه به انقلاب ما رسید و دیدیم که در انقلاب ما دنیای استکبار بنای توطئه ما با داشت و همه‌ی آشوب‌ها و مشکلات هم از لانه جاسوسی و سفارتخانه آمریکا ناشی می‌شد تا اینکه بالاخره دانشجویان پیرو خط امام در این مسیر اقدامی انجام دادند.
 
خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران در ادامه گفت: اولین کاری که انقلاب ما کرد این بود که هیمنه‌ی آمریکا را در دنیا شکست و عصای موسای انقلاب یکی‌یکی ارزشهایی که آمریکا از آن دم می‌زد، همچون سحری باطل کرد.

ادامه مطلب

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
Loading...